Akty notarialne ul. Wyszyńskiego
Piątek, 5 września 2025Dokumenty wymagane do podpisania aktu notarialnego:
- decyzja Nadzoru Budowlanego - jest
- zaświadczenia o samodzielności lokali ze Starostwa Powiatowego - jest
- wypis z kartoteki lokali Geodezji - wniosek złożony 27 sierpnia. Na dzień 5 września kartoteka nie została jeszcze założona. Na poprzedniej budowie Geodezja wydała kartoteki w 14 dni. Nie można było złożyć wniosku w Geodezji wcześniej przed otrzymaniem zaświadczenia ze Starostwa.
- odbiór przeprojektowanej instalacji deszczowej przez Wodociągi - jest
- wypis z rejestru gruntów – jest
- szkic lokalu mieszkalnego, szkic Lokalu niemieszkalnego nr 1A – lokalu garażowego – jest
- mapa zagospodarowania działki z zaznaczeniem naziemnych miejsc parkingowych – jest
- zaświadczenie o na na działce nie ma lasów – jest
- zaświadczenie z Urzędu Miejskiego o przeznaczeniu działki – jest
- zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, Urzędu Miejskiego, ZUS o nie zaleganiu w podatkach – jest
- projekt wydzielenia samodzielnych lokali – jest
- świadectwo charakterystyki energetycznej – jest
- umowa o sprawowanie zarządu – w trakcie załatwiania
- budowa jest realizowana ze środków własnych dewelopera, bez kredytu bankowego, bez obciążenia hipoteki, w związku z tym do aktu notarialnego nie jest wymagane zaświadczenie z banku o bezobciążeniowym wyodrębnieniu lokalu.
Informacja o załatwianych dokumentach będzie na bieżąco aktualizowana na niniejszej stronie. Jak wszystkie urzędy wydadzą wymagane dokumenty to do kupujących mieszkanie będzie wysłany email aby sami ustalili termin aktu.
W związku z decyzją Nadzoru nabywcy mieszkań mogą przepisać na siebie liczniki prądu w ENEA aby płacić niższą opłatę miesięczną za prąd. Protokół przekazania licznika jest w skrzynce pocztowej.
Osoby które podpisały umowy deweloperskie mogą zameldować się w mieszkaniu.